Archiwum - marca 2015

MAR

17

linkologia.pl spis.pl
 

Pomimo że w wielu przypadkach branża SEO pisarstwa jest traktowana wyjątkowo po macoszemu, to nie można zaprzeczyć, iż jest ona zdecydowanie niezbędna w całym procesie e-marketingu. W przeciwieństwie do złośliwych opinii, SEO to nie tylko preclowanie i przygotowywanie minimalistycznych opisów pod katalogi.
To także cała praca pisarska związana z zaprojektowaniem haseł reklamowych, tekstów na serwisy firmowe czy korektę już gotowych tekstów. Z tego względu najczęściej stworzenie dobrego i interesującego artykułu pod pozycjonowanie wcale nie musi być takie banalnie proste. Kiedy już się tego podejmiemy, to przede wszystkim musimy zarysować sobie plan pisania: co dokładnie chcielibyśmy przekazać w treści i do jakich czytelników jest adresowana nasza twórczość. Inaczej wygląda tekst dla internauty masowego, np. na forach lifestylowych, a inaczej na blogach, jakie są czytane przez odbiorcę nastawionego na wartościowe treści. Następnym krokiem jest zaplanowanie tekstu – najciekawsze dane zawsze zamieszczamy na początku artykułu, a dopiero potem mniej istotne fakty.
Artykuł SEO powinien posiadać także interesujący tytuł, który mniej więcej wskaże, o czym konkretnie będzie tekst i jakich informacji można się spodziewać podczas czytania. Tytuł najczęściej ma kilka słów i stawia na jakieś konkretne zagadnienie.





Autor: Pozycjonowanie Radom
copywriting

emilseo   tagi: copywriting

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2324252627281
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

karot | misi12 | ksiegowoscnq7 | wojod7 | klaudusieka | Mailing